Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

29
Mon, Apr
105 New Articles

APA! Un produs BUN si NATURAL

Actualitate
Tools
Typography

Dar, pentru a ajunge la aceste două calităţi, a fost, este şi va fi nevoie de mult efort. Pentru a putea distribui acest produs, avem nevoie de dumneavoastră, CETĂŢENII!

Una dintre preocupările conducerii Companiei de Apă ”Arieș” este aceea de a relaționa cât mai bine cu clienții săi. Pentru că sloganul C.A.A., ”Mereu alături de tine!”, nu se dorește doar o înșiruire de vorbe care să sune bine, ci o credinţă în acest deziderat. Am reuşit să ridicăm continuu nivelul de instruire şi informare al tuturor salariaţilor pe probleme de calitate, mediu, sănătate, securitate ocupaţională şi cultură organizaţională.
Directorul general al Companiei de Apă ”Arieș”, Cristian Octavian Matei, susține că: ”Nu suntem noi primii care doresc să îmbunătățească relația dintre noi și clienții noștri. Însă vreau ca, tocmai pentru că încă ne vin semnale de la clienți care spun că nu am intervenit cu destulă promptitudine sau eficiență, să lucrăm mai intens la acest comportament al angajaților noștri.Compania noastră pune mare accent pe satisfacţia clienţilor săi. Odată intraţi în Uniunea Europeană, trebuie să ne aliniem la alte standarde: de civilizaţie, profesionalism şi punctualitate, iar aceste obiective fac parte din strategia CAA pe termen mediu şi lung. Pentru noi contează foarte mult feed back-ul primit de la clienţi vis-a-vis de modul în care acţionăm sau intervenim. Dorim ca orice ecou primit să fie pozitiv ”.
De aceea, conducerea C.A.A. este decisă ca investiţiile viitoare să nu se facă doar în infrastructura de apă, canal şi protejarea mediului înconjurător, ci, mai ales, în infrastrucura umană şi în modul cu care îşi tratează clienţii. ”Dorim să ne îmbunătăţim continuu calitatea serviciilor oferite, prin modul în care intervenim atunci când este nevoie, prin transparenţa acţiunilor pe care le întreprindem, prin felul în care relaţionăm cu clienţii, dar pentru a ne atinge scopul, avem nevoie de implicarea şi înţelegerea cetaţenilor”.
“Sloganul CAA, “Mereu alături de tine!” nu trebuie să rămână un obiectiv, ci să devină un scop în sine”, susține directorul Cristian Octavian Matei.  

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS