Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

17
Thu, Jul
77 New Articles

Ministerul Educației și Cercetării, Inspectoratul Școlar Județean Cluj au publicat astăzi, 15 iulie 2025, rezultatele inițiale la examenul național de definitivare în învățământ, sesiunea 2025. Aceste rezultate au fost afișate și în centrul de examen organizat la nivelul județului Cluj, la Liceul Teoretic Onisifor Ghibu” din Cluj-Napoca și pe site-ul definitivat.edu.ro.

MARȚI, 15 iulie 2025, se va desfășura proba scrisă din cadrul concursului național de ocupare a posturilor/ catedrelor didactice vacante/rezervate din unitățile de învățământ preuniversitar sesiunea 2025. În județul Cluj, proba scrisă se organizează pentru 66 de discipline, în 6 centre de concurs, după cum urmează:

Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României organizează Gala Profesorilor Excepționali - unicul eveniment din țară dedicat recunoașterii muncii cadrelor didactice implicate în transformarea educației. Evenimentul va avea loc joi, 17 iulie, ora 18:00, la Teatrul Metropolis din București.

Proba scrisă din cadrul examenului național pentru definitivare în învățământ, sesiunea 2025, este organizată pentru 47 de discipline, în centrul de examen de la Liceul Teoretic Onisifor Ghibu”, din Cluj-Napoca și se desfășoară potrivit Metodologiei-cadru de organizare și desfășurare a examenului național pentru definitivare în învățământ, O.M.E., nr. 5.434/2020 și a O.M.E., privind aprobarea calendarului de organizare și desfășurare a examenului național pentru definitivare în învățământul preuniversitar, nr. 6614/11.09.2024.

More Articles ...