Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

07
Sun, Mar
277 New Articles

Subprefectul Irina Munteanu, în situaţia de-a da explicaţii referitor la haosul privind platforma de programări pentru vaccinare

Administraţie
Typography

Deoarece tot mai multe nemulţumiri au apărut în spaţiul public privind imposibilitatea de a se efectua programări pentru vaccinare pe platforma pusă la dispoziţie de guuvern, subrefectul Irina Muntean s-a văzut în situsaţia de-a oferi explicaţii în acest sens.

Iar explicaţiile au fost generate fie de insistenţa jurnaliştilor care voiau răspunsuri, fie de sesizările venite chiar din partea cetăţenilor care chiar şi-au dorit să dea curs invitaţiilor (uneori considerate chiar insistente) ale guvernanţilor de-a îndemna lumea la vaccinare.

Doar că lumea care vrea, n-are cum, deşi în toată presa guvernul îndeamnă insistent la vaccinare.

Cum rămâne cu cei care chiar vor, dar nu pot din cauza ca insztrumentele puse la dispoziţie de guvern sunt fie nefuncţionale, fie funcţionează defectuos?

Iată ce-a trebuit să explice subprefectul Irina munteanu: “Este vorba despre probleme tehnice şi nesincronizări în platforma de la nivel central. S-a solicitat actualizarea încontinuu, începând de joi, astfel încât centrele stabilite la nivelul judeţului să fie introduse în platforma de programări şi activate corect. În momentul în care s-a transmis informaţia cu privire la limitarea ca şi număr de doze de vaccin în această fază, s-a optat pentru cele 10 centre cu 12 fluxuri pe care le-am şi comunicat. La fel s-au comunicat la Bucureşti şi s-a insistat pe acest aspect de introducere a acestora în RENV şi activarea în platformă. Au apărut însă neconcordanţe pe care le-am sesizat încontinuu. În această dimineaţă s-au adus la zi şi sunt active şi functionează. De la nivel local am putut doar constata aspectele şi solicita insistent şi încontinuu ca situaţia să fie clarificată. Au aparut la un moment dat ori alte adrese, ori foarte puţine, ori altele decât cele pe care noi le-am transmis” (ne cerem scuze că am corectat puţin textul scris la repezeală de Irina Munteanu - n.r.).

Nemulţumirile reale şi haosul privind platforma de vaccinare au fost ilustrate de jurnalistul Delia Cărbune în publicaţia ŞtiriDeCluj.ro în articolul intitulat “Clujenii sunt bătaia de joc a autorităților în vaccinarea antiCovid: platforma nu merge nici pentru oficialii ce răspund la telefonul alocat Clujului” din care redăm câteva fragmente:

Ne trebuie pile sa facem programari? Asta este intrebarea care imi vine in minte dupa aventura incercarii de a face o programare pentru vaccinarea anti-covid 19, care a inceput ieri, 15 ianuarie 2021, la ora 15, odata cu lansarea platformei. Azi dimineata, dupa multe ore de incercari, am sunat la numarul de telefon alocat Clujului, iar raspunsul primit dupa o ora de asteptare a fost unul halucinant: Nici macar ei nu puteau intra pe platforma! Stiau doar ca la cele doua centre de programare de pe platforma pentru Cluj (ar fi trebuit sa fie 13), nu mai este niciun loc. Ma intreb atunci cum s-au putut face programarile si sa se ocupe toate locurile pana in 7 februarie.

Povestea nu s-a incheiat aici, insa. D-l de la telefon mi-a explicat ca ei stiu doar ca pe Cluj nu mai sunt locuri pentru programari, si culmea, platforma nu ii lasa nici pe ei sa intre. Deci nici macar ei nu au putut face programari. Dar, probabil, intr-un stil specific romanesc, desi programarile nu se puteau face nici pe platforma, si nici la telefon, in data 16 ianuarie,  la ora opt dimineata, locurile  pentru ambele centre de vaccinare si pentru toate zilele pana in 7 februarie erau ocupate . Singura explicatie pe care o pot gasi este ca locurile se ocupa pe pile, cu liste facute de dinainte. In cazul in care nu este asa, rugam autoritatile sa ne comunice cum au reusit sa ocupe toate programarile in cateva ore, pentru ca in mod oficial sunt doar doua forme de programare: pe platforma  ( care nu a mers) si telefonic (unde nici macar cei care raspundeau la telefon nu puteau intra pe platforma).

Articolul poate fi citit în întregime AICI.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS