Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

29
Mon, Apr
105 New Articles

Încheierea proiectului „Turda online – servicii publice digitalizate la nivelul Primăriei Municipiului Turda”, cod SIPOCA 1205, cod SMIS 155147

Administraţie
Tools
Typography
 

Primăria Municipiului Turda anunță încheierea Proiectului „Turda online - servicii publice digitalizate la nivelul Primăriei Municipiului Turda”, cod SIPOCA 1205, cod SMIS 155147, finanțat din Programul Operațional „Capacitate Administrativă” 2014-2020, CP 16/2021 (contract de finanțare nr. 695/28.04.2022).

Obiectivul general al proiectului a fost actualizarea și extinderea măsurilor de simplificare din perspectiva back-office și front-office pentru serviciile gestionate exclusiv de către UAT Municipiul Turda.

Obiectivele specifice ale proiectului au fost:

  1. OS1. Actualizarea si extinderea solutiilor informatice prin introducerea unor module aplicative noi si integrarea cu cele existente, din perspectiva front-office, dar si back-office pentru serviciile gestionate exclusiv de UAT pentru simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocratiei pentru cetateni.
  2. OS 2. Continuarea procesului de retro-digitalizare si ocerizarea arhivei digitale deja existente.
  3. OS 3. Imbunatatirea competentelor profesionale a unui numar de circa 30 persoane din cadrul UAT Municipiul Turda în ceea ce priveste utilizarea solutiilor informatice implementate in cadrul proiectului

Perioada de implementare a proiectului a fost aprilie 2022 – decembrie 2023 iar valoarea totală a Proiectului a fost 2.989.598,80 lei, din care 59.791,97 lei valoarea contribuției proprii a beneficiarului.

În cadrul proiectului s-au extins numărul de servicii disponibile deja pe portalul online.primariaturda.ro, prin adăugarea următoarelor servicii prestate pentru cetățeni:

  • Eliberare adeverință pentru schimbarea categoriei de folosință a terenurilor agricole
  • Adeverință Rol agricol
  • Adeverință teren agricol
  • Eliberare adeverință cu suprafața de teren deținută pentru APIA
  • Eliberare adeverință din care să rezulte că NU deține teren în proprietate
  • Cerere pentru afișarea ofertei de vânzare a terenului
  • Comunicare informații privind patrimoniul contribuabililor (executori judecătorești)
  • Eliberare certificat de atestare fiscală (notari)

În cadrul proiectului au fost dezvoltate și următoarele aplicații software noi:

  • Aplicația AvanMob – pentru inspecție fiscală și încasare pe teren;
  • Avansis Manager - Verificare indicatori predefiniți;
  • Avansis Mobile cetățeni (Plată online, Programare servicii, Stadiu documente registratură, Transmitere mesaje);
  • Modul GIS – harta municipiului în format GIS, populată cu diverse informații și integrată cu aplicațiile de urbanism, registru agricol și taxe și impozite locale;
  • Avansis Patrimoniu – aplicație pt. evidența patrimoniului public și privat;
  • Modul gestionare contracte de chirii și concesiuni
  • Modul Avansis Venituri – comunicare cu birourile de executori judecătorești și notari publici.

Rezultatele obținute în urma implementării proiectului sunt următoarele:

  • Rezultat proiect 1. Sistem informatic extinsce furnizează digital fluxurile de lucru din cadrul instituției, reducând timpul de livrare al serviciilor, din perspectiva backoffice, cât și front-office asigurând accesul online la o gama extinsa de servicii publice gestionate exclusiv de UAT.
  • Rezultat proiect 2. Proces de extindere retrodigitalizare a documentelor din arhiva și ocerizarea arhivei digitale deja existente(peste 200.000 de dosare, care includ peste 2.200.000 imagini, au fost retrodigitalizate și indexate).
  • Rezultat proiect 3. 63 persoanedin cadrul grupului tinta, au fost instruite si certificate in ceea ce priveste utilizarea noilor solutii informatice implementate in cadrul proiectului.

Proiectul a fost finanțat din Programul Operațional Capacitate Administrativă, cofinanțat de Uniunea Europeană din Fondul Social European.

Contact:
UAT Municipiul Turda
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

 
BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS