Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

14
Tue, May
82 New Articles

Turda: Se cauta inspector de specialitate pentru Serviciul Voluntar pentru Situatii de Urgenta. Vezi cerinte si detalii!

Administraţie
Tools
Typography

Primaria Turda anunţă organizarea unui concurs - în 10 decembrie de la orele 11.00 pentru ocuparea unui post vacant de inspector specialitate S/IA în cadrul Serviciului voluntar pentru situaţii de urgenţă.

Condiţiile specifice:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor inginereşti;
- minim 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei.

Poate participa la concurs persoana care îndeplineşte următoarele condiţii generale:

 are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
 cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
 are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
 are capacitate deplină de exerciţiu;
 are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
 îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
 nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Calendarul concursului:

- depunerea dosarelor de concurs în perioada 13 – 26 noiembrie 2015, orele 15:00;
- selecţia dosarelor de concurs şi afişarea rezultatelor selecţiei în perioada 27 noiembrie – 02 decembrie 2015;
- proba scrisă se va susţine în data de 10 decembrie 2015, orele 11:00;
- afişarea rezultatelor probei scrise în termen de maxim o zi lucrătoare de la data susţinerii probei;
- proba de interviu se va susţine în data de 15 decembrie 2015, orele 9:00;
- afişarea rezultatelor probei de interviu în termen de maxim o zi lucrătoare de la data susţinerii probei;
- afişarea rezultatelor finale în termen de maxim o zi lucrătoare de la data finalizării ultimei probe a concursului.

După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă, proba practică şi proba de interviu, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi probei de interviul, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

Soluţionarea contestaţiilor şi comunicarea rezultatelor la contestaţii se va face în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.

Acte necesare la dosar:

 cerere de înscriere la concurs;
 copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
 copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
 copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
 cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează. Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului;
 adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate, care va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
 curriculum vitae.

Copiile de pe actele prevăzute la dosar se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.

Dosarele se depun la sediul Primăriei Municipiului Turda, cam. 15, P-ţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, până la data de 26 noiembrie 2015, orele 15. Dosarele se vor verifica de către comisia de concurs iar rezultatele selectării dosarelor se vor afişa pe site şi la sediul instituţiei.

Informaţii suplimentare şi bibliografia necesară se pot obţine de la Biroul Resurse Umane, cam. 48, telefon 0264-317199.

Bibliografie:

1. Legea 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Legea 481/2004 republicată, privind protecţia civilă, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Ordinul. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor;
4. Ordinul 718/2005 pentru aprobarea Criteriilor de performanţă privind structura organizatorică şi dotarea serviciilor voluntare pentru situaţii de urgenţă;
5. Ordinul 160/2007 pentru aprobarea Regulamentului de planificare, organizare, desfăşurare şi finalizare a activităţii de prevenire a situaţiilor de urgenţă prestate de serviciile voluntare şi private pentru situaţii de urgenţă;
6. Legea 477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS