Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

25
Thu, Apr
112 New Articles

CTT Turda - gazda unui eveniment care condamnă bullyingul

C. Tehnic Turda
Tools
Typography

În perioada 21-26 martie la Colegiul TehnicTurda se desfășoară a doua mobilitate din proiectul Erasmus: Let's share the beauties. Stop the Bullying.

Deschiderea oficială va fi luni, ora 10:00, în Sala Mare a Primăriei Municipiului Turda, unde va fi prezentat și programul pe zile.

Participanți:

  • ➢ Domnul primar, Matei Cristian, doamna inspector școlar general Marinela Marc, doamna director CCD, Popescu Mihaela.
  • ➢ Delegații din țările proiectului precum și colegi, elevi de la Colegiul Tehnic Turda.

În această mobilitate sunt tratate urmatoarele teme:

  1. Modul în care elevii își petrec timpul online - recomandări pentru folosirea telefonului mobil și a internetului pentru partajarea informațiilor.
  2. Odată cu creșterea utilizării computerelor și a rețelelor sociale de către adolescenți, abuzul online a devenit tot mai mare. A luat o formă diferită, mainuanțată și mai greu de recunoscut, deoarece esteadesea ascuns de hărțuitori sub motive false și fapteînșelătoare. Unele dintre problemele cheie ale studiilor asupra acestei probleme sunt că efecteleviolenței devin extrem de grave.
  3. Proiectul se adresează atât studenților, cât șifamiliilor acestora. Pe de o parte, dorim săminimizăm apariția hărțuirii cibernetice pentruconsumatorii activi de internet și de rețele sociale, și, pe de altă parte, să oferim părinților sfaturi pentru a-și urmări și monitoriza copiii.