Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

25
Thu, Apr
112 New Articles

Precizări ale Direcţiei de Asistenţă Socială Turda

Administraţie
Tools
Typography

Printr-un comunicat transmis public în această după-amiază, Direcţia de Asistenţă Socială Turda vine cu anumite precizări în atenţia cetăţenilor care ar putea avea nevoie de serviciile Direcţiei.

Iată, mai jos, comunicatul transmis de Direcţia de Asistenţă Socială:

Direcția de Asistență Socială Turda aduce în atenția cetățenilor următoarele:

 

 

Începând cu data de 23.03.2020 pe toată durata stării de urgență, următoarele cereri și documente doveditoare pentru solicitarea beneficiilor și serviciilor de asistență socială vor putea fi depuse în principal prin mijloace de comunicare la distanță (e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., fax: 0264/317.136 sau prin poștă la adresa: str. Dacia, nr. 1, Mun. Turda, jud. Cluj):

  1. ajutorul social acordat în baza Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare;
  2. alocația pentru susținerea familiei acordată în baza Legii nr. 277/2010 privind alocația pentru susținerea familiei, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  3. alocația de stat pentru copii acordată în baza Legii nr. 61/1993 privind alocația de stat pentru copii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. drepturile acordate în baza Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 132/2011, cu modificările și completările ulterioare;
  5. ajutorul pentru încălzirea locuinței acordat în baza Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 70/2011 privind măsurile de protecție socială pentru perioada sezonului rece, aprobată prin Legea nr. 92/2012, cu modificările și completările ulterioare;
  6. acordarea mesei în baza Legii nr. 208/1997 privind cantinele de ajutor social;
  7. drepturile acordate în baza Legii nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap.

Se menține valabilitatea documentelor eliberate de autoritățile publice care expiră pe perioada stării de urgență (Ex. tichete de parcare, tichete de călătorie, etc.), iar certificatele de încadrare a copilului într-un grad de handicap și atestatele de asistent maternal eliberate de comisia pentru protecția copilului, precum și certificatele de încadrare în grad și tip de handicap eliberate de comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap a căror valabilitate expiră în perioada de urgență declarată, își prelungesc valabilitatea până la încetarea stării de urgență.

Mai precizăm că, doar în situații excepționale beneficiarii vor fi contactați în vederea prezentării la sediul direcției situat pe str. Dacia, nr. 1, Mun. Turda, jud. Cluj, aceste situații sunt:

  • existența unor documente care nu respectă condițiile de formă și conținut prevăzute de lege;
  • determinarea unor inadvertențe între informațiile din documentele transmise și cele din bazele de date ale altor instituții la care agențiile teritoriale sau autoritățile administrației publice locale au acces pentru verificarea îndeplinirii de către solicitanți, a criteriilor de acordare a drepturilor;
  • informațiile din documentele transmise sunt incomplete sau, pe baza acestora nu se poate determina îndeplinirea condițiilor de eligibilitate.

Conform Decretului 195 din 16.03.2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României termenele legale stabilite pentru soluționarea a petițiilor se dublează.

Direcția de Asistență Socială a început distribuirea produselor de igienă personală primite prin programul POAD 2020 către persoanele autoizolate, totodată personalul din cadrul direcției păstrează în permanență legătura cu aceste persoane.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS