Site-ul www.AgoraMedia.ro foloseşte fişiere de tip cookies pentru a opera și îmbunătăți utilizarea site-ului și funcționalitatea serviciilor oferite precum şi pentru a îmbunătăţi experienţa dvs. de navigare, ele putând include informații despre data și ora vizitei sau istoricul de navigare, în general fiind vorba de fişiere de la terţi (youtube.com, vimeo.com, trafic.ro, Google Analytics etc.). Pentru continuarea accesării site-ului www.AgoraMedia.ro, vă solicităm permisiunea de a agrea politica noastră de utilizare cookies.

14
Fri, Jun
100 New Articles

O nouă facilitate disponibilă în aplicația „Ghișeu Unic” concepută de Consiliul Județean Cluj

Administraţie
Tools
Typography

Consiliul Județean Cluj continuă procesul de digitalizare a domeniului urbanismului, prin operaționalizarea unei noi funcții în aplicația „Ghișeul Unic”, respectiv aceea de notificare a cetățenilor cu privire la o anumită zonă de interes vizată, din județ.

Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj: „Practic, orice cetățean care locuiește într-o anumită zonă sau dorește să construiască într-o localitate, în aria de competență urbanistică a Consiliului Județean, va fi notificat automat în momentul în care va fi emis un certificat de urbanism sau o autorizație care privește respectiva zonă, presetată din contul făcut în aplicație. Este o facilitate importantă pentru clujeni, care-i va ajuta să afle informații relevante despre investițiile care se fac într-un anumit areal, ce construcții noi vor apărea, ș.a.m.d. Ei nu vor mai afla aceste lucruri întâmplător, eventual din presă, ci în timp util, oficial, prin email sau sms”.

Această nouă funcție se adaugă celorlalte cinci recent puse la dispoziția clujenilor, prin care aceștia, începând cu data de 1 ianuarie a.c., pot depune și obține, în format electronic, documente precum: comunicări de începere și finalizare a lucrărilor, certificate de edificare și atestare și avize de oportunitate.

Reamintim în acest context faptul că forul administrativ județean a oferit clujenilor, în premieră națională, încă de anul trecut, posibilitatea de a depune documentația și de a obține online, în format digital, certificate de urbanism și autorizații de construire perfect valide din punct de vedere juridic, fără să mai fie nevoie de deplasarea la sediul Consiliului Județean.

Forul administrativ județean continuă efortul de digitalizare a activității proprii, prin diversificarea ofertei de servicii furnizate în sistem online și a funcțiilor platformelor digitale gestionate. Scopul Consiliului Județean este acela de a îmbunătăți interacțiunea cetățean-administrație publică, prin adaptarea la realitățile secolului 21, respectiv acela de a limita cât mai mult deplasările fizice la sediul instituției pentru rezolvarea problemelor administrative.

Biroul de presă

7 februarie 2023

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS